Ogólne warunki korzystania z serwisu

1. Właścicielem sklepu internetowego Wydawnictwa TUM jest Wrocławska Księgarnia Archidiecezjalna, Pl. Katedralny 19, 50 - 329 Wrocław, NIP 898-001-97-38, REGON 040016286-00026 zwana dalszej części regulaminu Sprzedawcą.

2. Klientem naszego sklepu może zostać każdy, kto poprawnie wypełni formularz zamówienia, lub prześle faksem albo złoży telefonicznie zamówienie na sprzedawane przez nas produkty.
Możliwe jest składanie zamówień:
– telefonicznie lub faksem pod nr (71) 322-53-68, 690 026 300
– pocztą elektroniczną pod adresem: ksiegarnia@archidiecezja.wroc.pl

Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia faktury VAT. Złożone zamówienie można wycofać telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

3. Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
- w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze – z chwilą złożenia zamówienia;
- w przypadku zamówień płatnych kartą kredytową lub przelewem – po wpływie pieniędzy na konto bankowe księgarni.
Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.

4. Ceny za wszystkie towary oferowane przez sklep podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT.
Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen wszystkich towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania i wycofywania towarów z oferty, ogłaszania i przerywania lub zmiany warunków akcji promocyjnych.

5. Do każdego zamówienia doliczane są koszty wysyłki wg sposobu wybranego przez klienta w zamówieniu.

6. Poprzez złożenie zamówienia, Klient oświadcza, iż wyraża zgodę, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926, z póź. zm.) na przetwarzanie jego danych osobowych przez Sprzedawcę w związku z koniecznością realizacji zamówienia Sprzedawca oświadcza, że podane dane nie zostaną w żadnej formie udostępnione osobom trzecim.

7. Złożenie zamówienia w Księgarni Wysyłkowej Wydawnictwa TUM jest jednoznaczne z oświadczeniem Klienta, że zapoznał się z zasadami sprzedaży i je akceptuje.

8. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niezrealizowanie zamówienia z przyczyn technicznych (wadliwe działanie sieci, nieterminowe dostarczenie przesyłki przez Pocztę Polską S.A. lub z przyczyn niezależnych od Wydawnictwa)

9. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie obowiązujące przepisy Kodeksu cywilnego

10. Sądem właściwym dla rozpatrywania wszelkich sporów jest sąd właściwy dla siedziby Sprzedającego.

Zasady wysyłki

1. Wszystkie zamówione produkty w naszym sklepie wysyłamy za pośrednictwem firmy InPost sp.z o.o. Poczty Polskiej S.A., firmy kurierskiej UPS Polska Sp. z.o.o i DPD Polska Sp. z o.o..

2. Towar jest wysyłany do Klienta do 2 dni roboczych po potwierdzeniu zamówienia lub momentu wpłynięcia należności za zamówiony towar na konto bankowe Sprzedawcy (w przypadku przedpłaty) i jest dostarczany według wskazań klienta. Przesyłki nie są realizowane w soboty i niedziele.

3. Przesyłki wysyłamy za pobraniem pocztowym lub bez w zależności od wybranej formy płatności. Klient płaci należną kwotę za zamówiony towar powiększoną o koszt wysyłki.

4. Przesyłki dostarczane są pod wskazany adres. Jeżeli pracownik Poczty Polskiej nie zastanie pod nim osoby upoważnionej do odbioru przesyłki zostawia zawiadomienie i należy się po nią zgłosić w ciągu 14 dni do Urzędu Pocztowego w celu jej odebrania.

5. W przypadku, gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub prób otwarcia należy w obecności spedytora lub listonosza (na poczcie) spisać protokół szkody i odmówić przyjęcia towaru.

6. Jeżeli klient zamówił kilka pozycji, spośród których w magazynie księgarni brak jakiejkolwiek z pozycji pracownicy działu sprzedaży skontaktują się telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej w sprawie dalszych ustaleń.

7. Przy zamówieniach na kwotę powyżej 200,00 zł, wysyłka gratis. (Przesyłka zostanie wysłana za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A.)

Koszty wysyłki dla przesyłek dostarczanych na terenie Polski

Rodzaj dostawcyRodzaj płatnościCzas dostawyKoszt dostawy dla przesyłek o masie do 30kg
Odbiór własny gotówka/karta/przedpłata   0 zł
Poczta Polska przelew/karta 2-3 dni robocze 9.90 zł
 Poczta Polska pobranie 2-3 dni robocze 11.50 zł
Przesyłka kurierska Kurier UPS przelew/karta 1 dzień roboczy 23.00 zł
Przesyłka kurierska Kurier UPS pobranie 1 dzień roboczy 25.00 zł
InPost (dostawa do paczkomatu) przelew/karta 2-3 dni robocze 9.90 zł
InPost (dostawa do paczkomatu) pobranie 2-3 dni robocze 11.50 zł
Przesyłka kurierska Kurier DPD przelew/karta 1 dzień roboczy 14.50 zł
Przesyłka kurierska Kurier DPD pobranie 1 dzień roboczy 17.90 zł


Koszty wysyłki przesyłek zagranicznych uzależnione są od kraju docelowego i naliczane są zgodnie z obowiązującą taryfą Poczty Polskiej. Taryfa opłat pocztowych dostępna jest pod poniższym adresem:
http://cennik.poczta-polska.pl/usluga,zagraniczny_paczka_pocztowa.html

Reklamacja, rękojmia

1. Wrocławska Księgarnia Archidiecezjalna zobowiązuje się dostarczać towar nie posiadający wad.

2. Wrocławska Księgarnia Archidiecezjalna odpowiada wobec Klienta za sprzedany towar, jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 (dwóch) lat od chwili wydania towaru.

3. Reklamowany produkt wraz z opisem przyczyn reklamacji oraz dowodem zakupu, co znacznie ułatwi rozpatrzenie reklamacji, należy dostarczyć lub odesłać na adres: Wrocławska Księgarnia Archidiecezjalna pl. Katedralny 19 50-329 Wrocław

4.W przypadku reklamacji z tytułu rękojmi Wrocławska Księgarnia Archidiecezjalna udzieli odpowiedzi na reklamację w formie pisemnej na papierze lub za pośrednictwem poczty elektronicznej w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. W innych przypadkach Wrocławska Księgarnia Archidiecezjalna udzieli odpowiedzi na reklamację na papierze lub za pośrednictwem poczty elektronicznej w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.

5. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego Sklep Internetowy zwraca bezzwłocznie po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

6. W przypadku uznania przez Wrocławską Księgarnię Archidiecezjalną reklamacji, wadliwy towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe, Sklep Internetowy zaoferuje do wyboru inne, dostępne towary lub zwróci cenę wraz z kosztami przesyłki.

7. Wrocławska Księgarnia Archidiecezjalna informuje o możliwości skorzystania z pozasądowych sposób rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń; opis zasad dostępu do tych procedur znajdują się na następujących stronach internetowych:

www.uokik.gov.pl

www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php

www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php

 www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

8. W przypadku gdy Klient nie jest konsumentem, odpowiedzialność Wrocławska Księgarnia Archidiecezjalna z tytułu rękojmi jest wyłączona.

Zwroty

1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), klient, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

2. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy klient zobowiązany jest do wypełnienia formularza odstąpienia od umowy i powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy wysyłając w/w wypełnione oświadczenie na adres: Wrocławska Księgarnia Archidiecezjalna, pl. Katedralny 19, 50 - 329 Wrocław lub e-mailem na adres: ksiegarnia@archidiecezja.wroc.pl oraz dokonać zwrotu towaru do sklepu.

3. Zwracany towar nie może nosić śladów uszkodzeń a rzeczy oryginalnie zapakowane przez producenta (płyty, kasety, albumy) itp. muszą być zwracane w nienaruszonym opakowaniu).

4. Do zwracanego towaru należy dołączyć oryginał dowodu zakupu oraz informację o sposobie przekazania pieniędzy za zwrócony towar. Koszt odesłania towaru do sprzedawcy pokrywa kupujący. Możliwy jest osobisty zwrot towaru w siedzibie sklepu.

5. Zwrot pieniędzy nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania zwróconego towaru.

6. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.